7 תשובות
שואל השאלה:
חרא בית ספר אין לי כוח
חרא בית ספר אין לי כוח
אנונימית
שואל השאלה:
כיף לךך מה עד 12 וחצי
כיף לךך מה עד 12 וחצי
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה היא שאנחנו לא לומדות כלום
הבעיה היא שאנחנו לא לומדות כלום
אנונימית
אני מסיים ללמוד ב18:30
וואי סיוט,אצלי עד 12.30 לרוב,הכי הרבה 14.15
ללמוד???
כן כן אצלנו לומדים גם באייפדים זה הרבה יותר כיף ויש לנו הרבה ביטולים אז הזמן עובר נדירר
באותו הנושא: