6 תשובות
לפי התחושה שלך
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה לא ממש הבנתי אותכם אבל אני מרגישה שהגרון שלי מת וגם כבר לא יוצא כל כך אז נראה לי שזהו
אוקיי תודה רבה לא ממש הבנתי אותכם אבל אני מרגישה שהגרון שלי מת וגם כבר לא יוצא כל כך אז נראה לי שזהו
אנונימית
תרגישי טוב
מתי שאת מרגישה, זו הרגשה.
איכס למה את משתפת את זה לכי להקיא זה דבר שיודעים
אנונימי
אם אין לך בחילה ואת מרגישה יותר טוב ואת לא מרגישה יותר רפלקס הקאה
תרגישי טוב 3>
תרגישי טוב 3>
באותו הנושא: