התחברות
הרשמה
אם לקחתי 3 כדורים של ויטמינים כדור אדוויל וכדור אנטיביוטיקה
זה מנת יתר?
זה מסוכן?
או שזה בסדר כי זה וויטמינים?
לקחתי באותו הזמן
וזה בלי מרשם
17 באוקטובר 2021, 22:53
כדורים
תרופות
רפואה משלימה
ויטמינים
כאבי בטן
תשובה אחת
זה לא מנת יצר
זה לא מסוכן אבל לא ממש בריא לקחת המון כדורים אז פשוט אל תיקחי עוד היום אבל הכל בסדר
מ
מינימאוס22
באותו הנושא:
מה יקרה לי אם לקחתי 20 כדורים אנטי היסטמנים?(כדורים לאלרגיה באף)
לקחתי 14 כדורים של רטלין כל כדור 10mg באיזה שעה אני יצליל לישום בערך????
הי אני לוקחת 2 כדורי ויטמינים ביום אם אני אקח עוד כדור של אלטמן זה מסוכן?
זה מסוכן? לקחתי כדור אדקס, ועכשיו 2 כדורים ויטמין ועכשיו לקחתי כדור לשיעול זה מסוכן?
לקחתי היום 4 כדורים של ויטמינים.. זה מזיק?
אפשר ללעוס כדור של ויטמינים לשיער(זה כדור אבקתי כזה-תנסו להבין) זה עדיין יהיה יעיל?
לקחתי כבר 5 כדורים היום ולא עובר לי הכאב ראש ורק מחמיר לקחת עוד כדור?
לא יודעת אם לקחתי כדור או עם לקחתי כדור?
כדורי ויטמינים הפכו חומים - יש לי כדורים של ויטמין c ופעם הם היו לבנים ועכשיו הם הפכו לחומים והתוקף שלהם זה עד 10/10 זה אומר שהם התקלקלו?
האם מותר לשתות כדור של ויטמינים לילה לפני בדיקת דם?
לקחתי עכשיו כדור, אחרי כמה זמן אני יכולה לקחת כדור אחר?