19 תשובות
מה החברה אמורה לעניין אותך שהחברה תחשוב מה שבאלה , וזה ממש לא מוזר , תעשה מה שנוח לך .
גם אני הייתי כמה שנים כמוך עד שעזרתי אומץ ופשוט עשיתי בסוף לייזר בכל הגוף..מניסיון אישי שלי יכול להיות שהחברה תסתכל אליך קצת שונה אבל בסוף כולם יקבלו את ההחלטה שלך ויפרגנו לך
לדעתי זה מדהים מי החליט שרק בנות צריכות להתגלח? ואתה צודק זה הגיניי יותר
אנונימית
כולם באתר הזה הזויים חחח שמע זה נשי ממש עדיף לך לא
במקומות אחרים מובן אבל בית שחי רגליים וידיים זה החותמת
במקומות אחרים מובן אבל בית שחי רגליים וידיים זה החותמת
אנונימית
אנשים פה ככ מטומטם בחיי. מה מגעיל בזה שגבר מוריד שיערות בבית שחי רק כי הוא לא רוצה להריח רע?
בכל מקרה, זה בסדר תוריד. ואני חושבת שהחברה תקבל את זה היום אבל זה לא כאילו מישהו אשכרה בודק לך אם יש לך שם שיערות אם אתה עם חולצה רגילה
בכל מקרה, זה בסדר תוריד. ואני חושבת שהחברה תקבל את זה היום אבל זה לא כאילו מישהו אשכרה בודק לך אם יש לך שם שיערות אם אתה עם חולצה רגילה
מסכים לכל מילה ש evan כתב/ה
אני חושבת שהחברה היום יותר מקבלת ושזה יותר מתקבל בהבנה
תעשה מה שנוח לך
תעשה מה שנוח לך
שואל השאלה:
כן בדיוק בגלל זה אני לא יודע
כן בדיוק בגלל זה אני לא יודע
אותי אישית גבר שמגלח בבית שחי מגעיל כי זה נראה לי נשי מדי וככה המון כמוני אבל לשיקולך
אנונימית
מאמי תוריד את השעירות בכול הגוף גם בחלק של השמוליק אני חולה על גבר שאין לי שיערה אחת זה כול כך מושך ויפה
אתה תריח רע בכל מקרה גם אם תגלח זה לא ישנה כל עוד יש לך בלוטות זיעה
קודם כל כבר מתחיל להתקרר אז רוב הסיכויים שלא יראו את זה בכלל כי תהיה עם בגדים ארוכים רוב הזמן.
לדעתי זה לא ככ מוזר ותעשה מה שמתאים לך, אתה יכול גם להוריד עם מכונה/מספריים ופשוט לקצר את השיערות ולדלל במקום להוריד לגמרי
לדעתי זה לא ככ מוזר ותעשה מה שמתאים לך, אתה יכול גם להוריד עם מכונה/מספריים ופשוט לקצר את השיערות ולדלל במקום להוריד לגמרי
אם אתה רוצה לגלח אז תגלח
היום אנחנו יותר מתקדמים ומקבלים
היום אנחנו יותר מתקדמים ומקבלים
שכל אחד יבחר אם הוא רוצה שיער על הגוף או לא רוצה שיער על הגוף, בלי קשר אם מדובר בכלל בגבר או אישה...
אם זה מפריע לך תגלח, זה לא מוזר
אם ככה נוח לך אז תעשה את זה
אם זה מפריע לך תגלח, זה לא מוזר
אם ככה נוח לך אז תעשה את זה
שואל השאלה:
אני נגיד בעתיד אוריד שערות בחזה בטוח (זה פשוט מגעיל אותי), שאר הגוף אני לא יודע אבל. אני מניח שאני באמת אדלל אולי את השיער במקומות מסוימים ואראה אם טוב לי ככה
אני נגיד בעתיד אוריד שערות בחזה בטוח (זה פשוט מגעיל אותי), שאר הגוף אני לא יודע אבל. אני מניח שאני באמת אדלל אולי את השיער במקומות מסוימים ואראה אם טוב לי ככה
מעולה..החלטה שלך נכונה
תעשה מה שטוב לך אל תתייחס לחברה, אם מפריע לך תגלח
אני בן 12 ואני מוריד בבית שחי זה מגעיל אותי בגיל כזה מוקדם להיות עם שיערות שם כשאני אגדל אני אשאיר אבל כרגע אני מוריד וגם בחזה אני מוריד רק לפני שאני הולך לבריכה או משהו כי ככה סתם זה לא מפריע לי ואני תמיד עם חולצה כי נוח לי ככה
נע אל תוריד זה גיי פיצוצים, תגזור או משהו שיהיה קצר יותר אם ממש מפריע לך
אנונימי