14 תשובות
תפסיקי להסתכל על הדברים האלה,זה לא עוזר.
תאכלי מה שאת רוצה
תראי זה לא משנה כמה קלוריות את אוכלת
חשוב מאוד שתאכלי בריא
שהתפריט יהיה מסודר
מותר לחרוג מידי פעם וגם לדפוק שווארמה אבל לדאוג לירקות ולאכילה מסודרת
שואל השאלה:
אז זה טוב או לא? ומה עדיף רביעי שווארמה או חמישי המבורגר עם חבר שלי?
אנונימית
לא מומלץ לאכול מאוחר בלילה, הארוחת בוקר צריכה להיות יותר עשירה ותנסי לנשנש כמה ירקות (מינימום 3 ביום)
תלכי לאכול המבורגר עם החבר
שואל השאלה:
אז מה שכתבתי זה טוב מה שאכלתי עד עכשיו?
אנונימית
שואל השאלה:
והכל ביחד יוצא 1367 קלוריות זה יותר מידי?
אנונימית
לא יותר מדי בכלל.
בבוקר תאכלי כריך עם חביתה וירק
אחרי שעתיים תאכלי פרי על אגוזים
ארוחת צהריים אורז עם דג או מה שההורים הכינו זה לא משנה
לארוחת ערב תאכלי משהו קליל אבל שלא תיהי רעבה וגם פרי אם את עדיין רעבה
שואל השאלה:
מה שכתבתי שיאכל היום ושאכלתי זה נחשב שאכלתי בריא?
אנונימית
לא, את ויתרת על ארוחת בוקר אז כבר לא בריא
אכלת ב2 בלילה פיתה שזה לא מומלץ לאכול צהריים וערב טוב אבל את צריכה יותר ירקות
שואל השאלה:
לא אוהבת ירקות ופירות ארוחת בוקר אכלתי ב2 בלילה
אנונימית
קמת ב2 בלילה?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
למה שתקומי ב2 בלילה חחח לא משנה אחרי זה אכלת עוד ארוחה רק אחרי 6 שעות זה לא בריא