12 תשובות
לא מעריצה אותו, אבל אין לי בעיה איתו, ואני אוהבת כמה שירים שלו (-;
אני דיירקשנית, אבל ג׳סטין גם כזה נסייך
לא ממש לא איכסס
לא לא לא לא לא לא ולא בשום פנים ואופן לא!
לא מעריצה מי יודע מה (; אבל לא שונאת
כל הוא חמודי:)
חפירה:
אי אפשר לאהוב את ג'סטין ביבר לדעתי. אי אפשר גם לשנוא את ג'סטין ביבר.
אלא אם כן את/ה מכיר/ה אותו.
אפשר לאהוב את השירים אבל לא את הבנאדם. אפשר לאהוב את המראה, אבל לא את האופי.
מי שלא מכיר אותו לא יודע מי הוא באמת, אסור לשפוט לפי קול או מראה או מה שרואים בטלוויזיה, אנחנו לא יודעים אם זה אמיתי או לא.
זאת דעתי, תחיו.
אנונימי
טכנית, לא בדיוק אמרת מה אנחנו אוהבת בו.
אממרת ג'סטין ביבר כצורה כללית.
זה כמו שאם שואלים את אוהבת גזר, לא אומרים את אוהבת את הצורה של הגזר? או הטעם שלו.
זה יחסי.
אז כן, דיי נדפקת, כי לא בדיוק אמרנו שאנחנו אוהבת את האישיות עצמה שלו (:
אני לא מתה על ג'סטין ביבר אבל. אני אוהבת כמה שירים.. שהם נחמדים.