6 תשובות
עבר הזמן מי זוכר
שואל השאלה:
^ אני. זה עדיין לא יוצא לי מהראש ההודעה המפגרת ששלחתי פעם וכמה פזיזה הייתי בלי לחשוב
^ אני. זה עדיין לא יוצא לי מהראש ההודעה המפגרת ששלחתי פעם וכמה פזיזה הייתי בלי לחשוב
תקשיביי אני בול ככה גם אני חושבת על דברים מהעבר ופשוט מתביישת ואוכלת על זה סרטים
למשל ביסודי אני וחברה שלי רבנו עם איזה ילדה אמרנו דברים לא יפים וזה שזה נגמר ביקשתי סליחה ישר
ופתאום באמצע החטיבה הרגשתי אשמה ברמות
ביקשתי סליחה
אותה ילדה שיחקה אותה קשה להשגה הרגה אותי
בקיצןר עד עכשיו יש לי רגשות אשם
את לא לבד בזה :)
למשל ביסודי אני וחברה שלי רבנו עם איזה ילדה אמרנו דברים לא יפים וזה שזה נגמר ביקשתי סליחה ישר
ופתאום באמצע החטיבה הרגשתי אשמה ברמות
ביקשתי סליחה
אותה ילדה שיחקה אותה קשה להשגה הרגה אותי
בקיצןר עד עכשיו יש לי רגשות אשם
את לא לבד בזה :)
אנונימית
אולי היית יותר מתחרטת אם לא היית מנסה?
וגם אם זה קשה לאט לאט זה תשחררי מזה, וזה מאוד טבעי לבקר את עצמנו על דברים שאנחנו עושים. ואם תתני לזה להשפיע לך על היום ככה זה יהיה, כל פעם שהמחשבה הזאת עולה לך תתרכזי במה שאת עושה עכשיו, בהווה.
וגם אם זה קשה לאט לאט זה תשחררי מזה, וזה מאוד טבעי לבקר את עצמנו על דברים שאנחנו עושים. ואם תתני לזה להשפיע לך על היום ככה זה יהיה, כל פעם שהמחשבה הזאת עולה לך תתרכזי במה שאת עושה עכשיו, בהווה.
את צריכה לקבל את זה שאת בן אדם ואת לא תמיד מושלמת, ולפעמיים עושים טעויות ופדיחות כאלה ואחרות וזה בסדר, וזה קורה וצריך לקבל את זה ולעבור הלאה, תחשבי על בן אדם שאף פעם לא טועה או עושה פדיחות, מעצבן לא?.
בתור אחת שהייתה מייסרת את עצמה במחשבות על פדיחות וחרטות שהיא עשתה רק השנה למדתי לקבל את זה ולהבין שזה קורה ושסך הכל בעוד עשור אף אחד לא יזכור את זה ואפילו עכשיו, אנשים לרוב מרוכזים בעצמם, בחרטות ובפדיחות שלהם כמו שאת עכשיו חושבת על שלך.
בתור אחת שהייתה מייסרת את עצמה במחשבות על פדיחות וחרטות שהיא עשתה רק השנה למדתי לקבל את זה ולהבין שזה קורה ושסך הכל בעוד עשור אף אחד לא יזכור את זה ואפילו עכשיו, אנשים לרוב מרוכזים בעצמם, בחרטות ובפדיחות שלהם כמו שאת עכשיו חושבת על שלך.
תמחקי את ההודעה הזאת ותפסיקי לחשוב על זה
עברו שנתיים, זה הרבה זמן ואת התבגרת והשתנת מאז
אין טעם להתחרט על משהו שכבר קרה, כי את לא יכולה להחזיר את הגלגל לאחור
מה שנעשה כבר נעשה ובאמת שאין שום טעם לאכול את עצמך בגלל זה
זה לא יעזור לך בחיים איכשהו, להפך זה רק יחמיר
את צריכה להמשיך הלאה, לא תוכלי להמשיך הלאה אם תמשיכי להסתכל על ההודעה ששלחת
תתחילי במינימום, תמחקי את זה מהשיחות שלך
עברו שנתיים, זה הרבה זמן ואת התבגרת והשתנת מאז
אין טעם להתחרט על משהו שכבר קרה, כי את לא יכולה להחזיר את הגלגל לאחור
מה שנעשה כבר נעשה ובאמת שאין שום טעם לאכול את עצמך בגלל זה
זה לא יעזור לך בחיים איכשהו, להפך זה רק יחמיר
את צריכה להמשיך הלאה, לא תוכלי להמשיך הלאה אם תמשיכי להסתכל על ההודעה ששלחת
תתחילי במינימום, תמחקי את זה מהשיחות שלך
באותו הנושא: