8 תשובות
אתם כאילו חברים? דיברתם לפני? אם לא פשוט תנתק קשר או תפסיק לענות לה או שתכתוב לה הודעה נחמדה שאולי עוד כמה שנים (גם אם לא)
כתוב לה
שמעי את בת 12 לכי שחקי מיקמק
אוקיי ו?..
תגיד לה
"את קטינה יקטינה"
או פשוט שהיא בת 12
תגיד לה " חמוצה, נשמה של ברבור, נסיכת הנילוס , את קטינה "
סתם, אפשרי אבל לא
פשוט תגיד לה, תקשיבי, את קטנה, זה לא ילך, את ממש נחמדה וזה , אבל תביני שאת רק בת 12 , או משהו כזה
תגיד לה שאתה לא בקטע שלה
תגיד לה שאתם לא ככ מכירים ו3 שנים זה הפרש גדול בשבילך
אל תיכנס לזה..