6 תשובות
חורף כאילו?
כן
כן
לדעתי כן, פשוט מבקשים מבחן מעבר.
אבל עדיף כמה שיותר מוקדם כי יהיה לך קשה להדביק את הפער.
אבל עדיף כמה שיותר מוקדם כי יהיה לך קשה להדביק את הפער.
יאפ
אני קפצתי מ3 ל5 באמצעה השנה אז כן אבל זה הרבה חומר להשלים
שואל השאלה:
לעבור מ5 ל4 הכוונה
לעבור מ5 ל4 הכוונה
אנונימי
כן יש לי חברה שירדה ביב'
באותו הנושא: