8 תשובות
אל תדאגי, מורידים את זה בשלב כלשהו. את תצליחי להתגבר על הקושי. אני מאמינה בך
עכשיו בלתי נסבל, כשתראי את התוצאה כשתורידי כל מה שיעבור לך בראש זה כמה שזה היה שווה את זה
זה יעבור מהר אל תדאגי
זה לא עובד ככה . את ממש לא תצטרכי להיות עם זה כל הזמן.
אנונימית
הכאב ירגע עוד מעט ואת הקיבוע לא מרגישים בכלל בכלל.
את תתרגלי
תאמיני לי שבסוף זה שווה את זה
שואל השאלה:
אני מקווה תודה לכולם:))