9 תשובות
כל עוד אבא שלך תימני את תמנייה אבל חצי תמנייה חצי רוסיה רבע עיראקית
אנונימי
צברית
שואל השאלה:
וואי אמרתי שרק אנשים חכמים יגיבו מה אכפת לכם בא לי סתם לדעת
אנונימית
שואל השאלה:
תגובה ראשונה הכי לא חכמה מה זה זה שאבא שלי תימני אז כל העדות האחרות מחוקות? תלמד קצת לפני שאתה מגיב
אנונימית
הגבתי לך על זה אני לא מבין התגובה שלי לא הספיקה לך? את מתכוונת לשאול את השאלה הזו שוב ושוב גם כשאת מקבלת תשובות
בכל מקרה את צברית אם נולדת בארץ אז אין טעם לחלק הכל לשברים תחשבי על זה שבעתיד הישראלים שיחיו פה לא יתחילו להגיד שהם אחד חלקי שבע עשרה עיראקים ועשירית רוסים בסוף כולם צברים ככל שזה מחולק ליותר חלקים ככה את יותר צברית
בכל מקרה אענה שוב לשאלה את יכולה לשחק עם זה אם מישהו שואל אותך מה את אז את יכולה להגיד חצי תימניה וחצי עיראקית או חצי תמניה וחצי רוסייה שזה שילוב מעניין יותר
אבל אם את רוצה לדעת מה את אז אפשר לסכם את זה כשליש רוסייה שליש תמניה ושליש עיראקית
תביני אחרים לא יגידו לך עוד תשובות זו התשובה הכי מדוייקת שתקבלי על שאלה מהסוג הזה
8/16 תימניה, 5/16 עיראקית ו-3/16 רוסיה
0.5 תימנייה
1.875 רוסייה
0.3125 עיראקית
שואל השאלה:
אני יודעת שאני תבנית ולא מעניין אולי כל כך אם אני יותר תימנייה או עיראקית או וואט אבר, מה שרציתי זה לדעת איך לחשב את זה במדויק כי רציתי לדעת איך מחשבים דברים במדויק אז על הדרך רציתי לדעת גם במדויק איזו עדה אני!
זה לא אמור להיות עניין שלאף אחד אם זה מעניין אותי ולמה שאלתי את זה!
ומה שכתבת זה לא נכון וזה לא משחק פה "לשחק" עם זה, זה לא עובד ככה כי אני עובדתית לא שליש שליש שליש, אני חצי תימנייה אבל הבעיה שלי שאני לא יודעת כמה רוסייה וכמה עיראקית אני וזה עצבן אותי שאני לא מצליחה לחשב את זה אז שאלתי פה.
אנונימית
שואל השאלה:
או סוף סוף תשובות :)
אנונימית