20 תשובות
לא
אצלי זה ההיפך בצורה גלויה, הם לא מתביישים
ופשוט תביני שזה בן דוד וזה לעולם לא יוכל לקרות
אצלי זה ההיפך בצורה גלויה, הם לא מתביישים
ופשוט תביני שזה בן דוד וזה לעולם לא יוכל לקרות
לא..
וכיד לך לחפש מישהוא.י אחר ואז תעזבי את זה אולי
מה הטייפ שלך ואתן לך שמות של אידולים
וכיד לך לחפש מישהוא.י אחר ואז תעזבי את זה אולי
מה הטייפ שלך ואתן לך שמות של אידולים
לא
שואל השאלה:
^^^מה הכוונה בצורה גלויה? מה גלוי
^^^^אני בקושי מתראה איתו אבל זה לא עוזר
^^^מה הכוונה בצורה גלויה? מה גלוי
^^^^אני בקושי מתראה איתו אבל זה לא עוזר
אנונימית
פשוט אל תתייחסי אליו
יואו שאלת את זה כבר שלוש פעמים
ולשאלה, זה יעלם עם הזמן ואין מה לעשות עם זה.
ולשאלה, זה יעלם עם הזמן ואין מה לעשות עם זה.
בצורה גלויה הם בעניין שלי ולא מתביישים להראות את זה^^^
שואל השאלה:
^^^^^^העי..רעיון לכינוי אני דתייה אז אני לא מכירה בנים אחרים והסגנון שלי הוא גילברט מאן עם הצמות אם את מכירה או הפלאש
^^^^^^העי..רעיון לכינוי אני דתייה אז אני לא מכירה בנים אחרים והסגנון שלי הוא גילברט מאן עם הצמות אם את מכירה או הפלאש
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ כי לא ענו לי וחמש שנים וזה עוד לא נעלם
^^ ואיך הגבת מה עשית?
^^^ כי לא ענו לי וחמש שנים וזה עוד לא נעלם
^^ ואיך הגבת מה עשית?
אנונימית
מתעלמת
לא צוחקת בנושא
מבהירה שזה לא זה
ודואגת בין השורות לדחוף משפטים כמו איכ אתנ בן דוד שלי או כאלה
לא צוחקת בנושא
מבהירה שזה לא זה
ודואגת בין השורות לדחוף משפטים כמו איכ אתנ בן דוד שלי או כאלה
פחות מכירה, אבל כדי לך לנסות להפתח לכל דבר , הארי סטילס / קיפופ / גסטין ביבר.. וכזה..
מטאל ..
תנסי לשמוע כל סוג מוזיקה ולראות סרטינים של האידולים עצמם ולראות למי את הכי מצליחה להתחבר ואז תהפכי אותו לאידול קראש שלך
מטאל ..
תנסי לשמוע כל סוג מוזיקה ולראות סרטינים של האידולים עצמם ולראות למי את הכי מצליחה להתחבר ואז תהפכי אותו לאידול קראש שלך
שואל השאלה:
ואז זה באמת לא ריאלי -_-
את הארי אני מכירה
ואז זה באמת לא ריאלי -_-
את הארי אני מכירה
אנונימית
זה עדיף לא ריאלי והארי חמוד מיידי
^האריי
כן אני. והצלחתי לשחרר ממנו כשחשבתי על אנשים אחרים
שואל השאלה:
אני גם חושבת שזה בגלל זה
אני גם חושבת שזה בגלל זה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מכירה בנים אחרים אמא שלי לא מרשה ואני לא נמצאת בבני עקיבא או משהו (גם לא בא לי להכיר בנים כל כך אני מעדיפה לחכות לשידוכים..)
מקרה דומה?
אני לא מכירה בנים אחרים אמא שלי לא מרשה ואני לא נמצאת בבני עקיבא או משהו (גם לא בא לי להכיר בנים כל כך אני מעדיפה לחכות לשידוכים..)
מקרה דומה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא להכיר מפה זה יותר גרוע ודיברתי איתך קצת בפרטי לא מזמן חחח
לא לא להכיר מפה זה יותר גרוע ודיברתי איתך קצת בפרטי לא מזמן חחח
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שאני לא אגיד חח גם ככה עכשיו מביך
ברור שאני לא אגיד חח גם ככה עכשיו מביך
אנונימית
כן יגנובה יצא ואין מה לעשות זה עובר עם הזמן פשוט תכניסי לך לראש שזה בן דוד שלך דם מדמך
אנונימית
באותו הנושא: