אני עכשיו יצאתי מזוגיות של חודש בערך, לפני שהתחלתי את הזוגיות הזאת- הייתי עם מישהו אחר בערך כמה ימים לפני שהתחלתי להיות בזוגיות יחסי רצינית.
אבל עכשיו, אני עובר מזוגיות לזוגיות- מחבר לחבר ועוד. כל שניה יש לי קראש על מישהו אחר ואני תמיד חושב שהם מושלמים ושהם לא ישברו לי את הלב- אבל כמעט כבר כולם רצחו לי את הנשמה מבפנים. אז אני לא יודע מה לעשות כרגע- להתחיל עם הקראש, או שלחכות כי יכול להיות שהוא ישבור לי את הלב גם כן. אני לא חושב אני לא יודע לחשוב רוב הבנים שיצאתי איתם היו נצלנים מגעילים. וזהו אשמח לעצות ומה לעשות במצבים כאלה..