התחברות
הרשמה
יש לי במשקפיים אחד ורבע בשתי העיניים ורבע צילינדר בשתי העיניים, זה לא כזה נורא נכון?
בצבא ירד הרבה מהפרופיל?
20 באוקטובר 2021, 14:09
משקפיים
ראייה
צילינדר
פרופיל צבאי
2 תשובות
זה ממש לא נורא! זה מאוד בסדר
H
Hell9
לא נורא בכלל
א
אלי גל -מדריך לשיפור הראייה
באותו הנושא:
אתם יכולים לקרוץ בשתי העיניים? (לא מצמוץ)
במשקפיים יש מספר אחד לשני העיניים או מספר אחד לכל עין ?
במספר המשקפיים יש לי בעין אחת מינוס 1.5 ומינוס 0.5 בעין השניה , אני צריכה משקפיים?
מספר 1 ורבע זה מספר יחסית גדול במשקפיים?
אתם יודעים לקרוץ בשתי העיניים?
מספר במשקפיים 2 וחצי ו 2 ורבע זה גבוה?
המספר במשקפיים עין ימין - מינוס אחד, עין שמאל פלוס אחד זה מספר גרוע?
בדקתי את הריאה שלי ביולי 2016 וזה היה מינוס אחד וחצי בעין אחת ובעין השניה מינוס אחד ורבע, במשקפיים שלי אני עדיין רואה
הגיוני שההיתי לפני שנתיים -1.75 ו1.50 במשקפיים ועכשיו אני מינוס 2 ו מינוס 2 ורבע ?
אני לא מצליחה לשים אייליינר שווה בשתי העיניים!
יש לי מספר מינוס אחד בשתי העיניים זה נמוך ממש?