6 תשובות
זה נכון אייפון הרבה יותר טוב במצלמה
ממש לא זה לא נכון..!
לחברה שלי יש את הגלקסי החדש ומצלמה שלו פי אלף יותר טובה משל אייפון
לחברה שלי יש את הגלקסי החדש ומצלמה שלו פי אלף יותר טובה משל אייפון
המצלמה של אייפון יותר טובה לדוג' ממצלמה של גלקסי אס 9
אבל המצלמה של גלקסי נוט 20 אולטרה או של אס 21 פלוס אפילו עוקפת את של אייפון
זה תלוי בדגמים
בוודאי שסמסונג עדיף על אייפון
אבל המצלמה של גלקסי נוט 20 אולטרה או של אס 21 פלוס אפילו עוקפת את של אייפון
זה תלוי בדגמים
בוודאי שסמסונג עדיף על אייפון
לא יודע מה איתך, היה לי גלקסי s20 ultra והמצלמה הייתה מזוויעה ממש מביך להצטלם איתו, קניתי אייפון 12 פרו מקס לפני שלושה חודשים, והמצלמה פצצה ופשוט כולם מבקשים שאני אצלם אותם מאז
אנונימי
כן זה נכון
לי יש אייפון 12 (הרגיל)
לאמא שלי ולאח שלי יש גלאקסי s21 אולטרה
ותמיד הם מבקשים להצטלם עם האייפון שלי הם יותר אוהבים את האיכןת של האייפון
לי יש אייפון 12 (הרגיל)
לאמא שלי ולאח שלי יש גלאקסי s21 אולטרה
ותמיד הם מבקשים להצטלם עם האייפון שלי הם יותר אוהבים את האיכןת של האייפון
לא, יש לי אייפון, היה לי גם אנדרואיד, אותו קקה