5 תשובות
וואי טייץ אפור ממש לא לדעתי זה ממש יפה לבנות
אנונימי
למה עלוב
אנונימית
אם זה טייצים מפציצים אז ברור שזה יפה
לא, תלבשי מה שאת אוהבת
מה?? זה מה שאני כל הזמן לובשת...
באותו הנושא: