התחברות
הרשמה
66 שעות עבודה שבועיות זה הרבה?
21 באוקטובר 2021, 03:54
כיתה
תיכון
דיני עבודה
עבודה
בגרות
4 תשובות
כן.
T
Terrordrome
כן, די הרבה
במבה 4
יאפ
פשוט אני
כן זה הרבה
אנונימי
באותו הנושא:
המערכת שלי היא 39 שעות שבועיות זה קצת או הרבה?
תגידו 34 שעות במערכת שבועית (כולל שישי) זה הרבה שעות או קצת?
41 שעות שבועיות לכיתה ז זה הרבה?
24 שעות שבועיות, כתה ט, הגיוני?
כמה שעות שבועיות יש לכם במערכת?
43 שעות שבועיות זה הרבה/קצת? כמה יש לכם?
למי שבכיתה י - כמה שעות שבועיות יש לכם במערכת?
42 שעות שבועיות, הרבה יחסית ליא?
ללמוד 45 שעות שבועיות בכיתה ט מופת תקשורת זה הרבה?
כמה שעות שבועיות יש לכם?
36 שעות לימוד שבועיות זה הרבה לח'?