4 תשובות
שואל השאלה:
ואו
וא אז המצב שלי קשה
אנונימית
שואל השאלה:
איזה עוד אותיות את לומדת
אנונימית
למרות שעכשיו בכיתה י אנחנו פחות עושים משוואות של אלגברה, אלא בעיקר של גאומטריה אנליטית וחדו"א. אבל זה לא משוואות עם הרבה משתנים אז לתשובתך: קשה לי להגיד אם זה עוד או אותו דבר כמו בחטיבה, אבל הייתי אומרת אותו דבר כמו בחטיבה אבל זה עדיין מורכב יותר כי זה משוואות שצריך גם לזכור הרבה נוסחאות בשבילהם כמו נוסחת מרחק בין 2 נקודות או נוסחת מרחק בין נקודה לישר וכו... אז לסיכום, זה אותה כמות משתנים (או בדרך שאת אמרת "לחשב רק abc") אבל זה גם עם כמות נוסחאות גדולה יותר לביצוע שלהם, כי בתיכון כבר לא מקבלים סתם משוואה אלא שצריך להסיק אותה מהנתונים מה שהופך את זה לעוד יותר קשה
אני יודע לחשב רק את פאי , וe
אנונימי