9 תשובות
שואל השאלה:
ממש כיף לי איתה לפעמים ולפעמים פשןט יש לי תחושה שאני לא מספיקה טוב בשבילה
לא תמיד חייבים לנתק קשר לגמרי, אפשר פשוט להתרחק ולהיות ידידות יותר רחוקות
שואל השאלה:
איך אפשר להתחיל שיחה על זה?
תדברי איתה ותגידי לה ותיפרדו בטוב
שואל השאלה:
קשה לי לפגוע בה
אולי תנסי לדבר איתה ולספר לה מה את מרגישה? אולי אפשר לשנות משהו בקשר ובהתנהגות..
ואם לא זורם לא נורא, אנשים משתנים וקשרים יכולים להתרחק ולהתקרב עם הזמן והכל בסדר, תעשי מה שבא לך טבעי אם טוב לך כשאת מסתובבת איתה תסתובבי איתה ואם לא טוב ולא בא לך תסתובבי איתה פחות
מה היא מתנהגת אלייך יותר רע אם כן תנתקי ואם לא תשאירי
תסגור את הפינה הזאת יפה, מה הטעם שזה כבר לא כמו פעם.
לא צריך לדבר על זה אפשר פשוט בהדרגתיות להתרחק, להיות יותר "עסוקה" ופחות זמינה וקצת יותר קרה ולהסתובב עם אנשים אחרים