5 תשובות
תלוי בגיל שלך, בגיל של הילדים, כמה ילדים...
אני לוקחת בדרך כלל 20ש"ח לשעה
שואל השאלה:
200 נראה לי מוגזם.
אני בת 15 יש שלושה ילדים בגילאים שלוש שבע וחמש
תלוי על כמה את שומרת ובאיזה גיל את..
ותקחי לפי שעה אל תעבדי בקטע של מהשעה הזאת עד השעה הזאת אם את רוצה שזה יהיה מסודר.
אם את בת 15 20 שקל לשעה זה מספיק
*טיפ: תמיד תקחי לפי שעות כי זה יותר נוח ולפעמים הביבייסיטר לוקח יותר\פחות זמן ממה שחשבת.