15 תשובות
לא
כע איך עשית את זה חצי יום בלי להתקלח
לא ממש, אם תתקלחי היום זה יוצא שפספסת רק יום אחד וכולנו עושים את זה מדי פעם
לא
לא, הכל טוב מה כבר קרה
תתקלחי היום וזהו
תתקלחי היום וזהו
מה טתם משחקים אותה כאילו בחיים לא קרה לכם שלא התקלחתם
כן
תאמר לי אתה אם זה נורא
גם אני
אנונימית
בדיוק כמוני ככה שבהחלט זה לא נורא
כל עוד את לא מסריחה אז לא
כן
למרות שזה קורה לי פעם ב
פשוט תתקלחי היום
למרות שזה קורה לי פעם ב
פשוט תתקלחי היום
לא
באותו הנושא: