9 תשובות
מה הקשר את רק בת 15 אין לך מה לזרז עניינים שזה יגיע זה יגיע
e1a
אל תעשי משהו כזה בגלל לחץ חברתי
חכי שזה יבוא ותרגישי מוכנה וחכי למי שאת תרצי באמת לעשות איתו את זה
למה שתקדמי את העניינים מהר ?
החיים לפנייך ותאמיני לי שאם לא תעשי משהו בקצב שלך, בזמן שלך וכשאת מרגישה שלמה איתו את תתחרטי על זה. את לא בתחרות ואיטימיות זה דבר משתנה בין זוג לזוג ובין אדם לאדם.
שואל השאלה:
לא אבל נשיקה בגיל הזה אפילו אין לי אני עדיין לא ממהרת לשכב
אנונימית
לא מקדמים את העניינים מהר.. את רק בת 15 יש לך עוד מלא זמןן הכל טוב
אין לך מה להלחץ ולנסות לעבד את הבתולים מהר ככל האפשר רק בגלל שאת מרגישה "מאחרת" ברגע שתרגישי מוכנה תעשי את זה ולא בגלל שהבסטי כבר עשתה...
את לא מעבדת ולא מאבדת שום דבר. והתחושה של הלחץ ברורה, ומן מחשבה כזאת שחוץ ממך כולם כבר עשו את זה. אז קודם כל, לא. יש הרבה מאוד שלא עושים את זה, אפילו לא מתנשקים בגיל 15. וזה ממש לא משנה. מה שמשנה זה להיות עם בן או בת (או אחרים) זוג שאת אוהבת ושאוהב אותך, ואז יקרה כבר מה שצריך לקרוא. וזה יגיע. מוקדם יותר או מאוחר יותר. באמת שזה לא משנה. זה לא כאילו שאת מפסידה משהו.
לפי דעתי זה לא לחץ ממושפעות זה פשוט מסקרן וזה מפחיד שזה לא יבוא
שואל השאלה:
בדיוק^
אנונימית