6 תשובות
הכל בראש. הכניסי את עצמך למשטר דיאטטי.
תאכלי מלא פירות
מה דעתך
אנונימי
עדיף לך לא לעשות דיאטה זה ממש לא בריא עדיף לך פשוט לא לאכול דברים משמינים ולעשות ספורט. =)
אימא שלי לוקחת כאלה תרופות אבל זה טבעי כאילו התרופות ללא כימיקלים וכאלה
רעב הוא נורת אזהרה של הגוף שהוא רעב, אדם הלא חש ברעב יכול חלילה וחס להינזק מתת תזונה.
לאכול בריא