5 תשובות
זה מעולה
את לא צריכה לבזבז סתם
תחסכי זה טוב שיהיה לך וכשתרצי משהו באמת תקני
אנונימית
אל תבזבזי... להשקיע זה חכם מאוד אבל קודם כל צריך ללמוד איך להשקיע בצורה נכונה וחכמה...
את יכולה לפנות לבנק שלך ולהגיד להם שאת מעוניינת לפתוח חשבון חיסכון עם הסכום הזה ולתת להם להשקיע אותו. הם יתנו לך אחוזים (קטנים) מכמות הרווחים שלהם.
דאממ אל תבזבזי
שואל השאלה:
תודה אוהב פרחים ירוקים
אעשה את זה
אנונימית