6 תשובות
הגיוני חחח
אין בזה משהו רע
גם אני לרוב נתפסת על ההיונג ליין בהתחלה
גם אצלי זה בהרבה להקות ככה בדיוק היום חשבתי על זה
ואם לא הלידר אז גם מההיונג ליין (בדר"כ הם ראפרים משום מה ואני ממש אוהבת ראפ)
בביטיאס ובלאקפינק וטוויס גם אני הכי אוהבת את הלידרים בשאר הלהקות דווקא לא.. אבל זה בסדר, הם הכי בולטים הכי כריזמטים בדרכ גם.. אז הגיוני שהכי תשימי עין עליהם.
שואל השאלה:
god if destruction
מזדהה!!
אנונימית
שואל השאלה:
הנה שוב!!
אני עושה סטאן לtxt והסתכלתי עליהם ואחד משך לי את העין, זה הלידר.
אנונימית
אל תקחי את זה אישית במקרה של סובין חחח
יש לו קסם שגורם לכולם להידלק עליו, הוא מהמם :)