7 תשובות
ישבנו לשיחה בגדול סיפרתי לאנשים מה אני עובר אבל לאנשים שאני יכול לסמוך עליהם
i forgor
שואל השאלה:
כל הכבוד לך..
מעשה אמיץ.
אנונימית
החלטתי שאני עושה את זה והלכתי על זה ולא התחרטתי
רשמתי לו "אני אוהבת אותך."
שואל השאלה:
איך הוא הגיב לך?
אנונימית
הוא לא ענה הרבה זמן כנראה חשב על הדברים.
הוא רשם לי שהוא גם לא הפסיק לאהוב אותי אף פעם גם בזמן שהיחסים בינינו לא היו הכי מזהירים ושהוא לא יכול בלעדיי אבל הוא עדיין לא מוכן לזוגיות. כמובן שאני מכבדת את זה ואנחנו בקשר ידידותי+