2 תשובות
חרדה ולחץ זה רגשות טבעיים בסיטואציה מלחיצה כזאת, תכיני את עצמך לקראת יום המיון ותרגישי בטוחה בהרצאות, תנשמי ותרגיעי את עצמך נפשית, כנסי למחשבה שמה שיהיה יהיה טוב וכך יהיה
חרדה ולחץ מיותרים, פשוט כי הם לא יעזרו. יקרה מה שיקרה, תבואי בגישה טובה ורגועה, גם אם לא הלך זה לא סוף העולם.