6 תשובות
גם אני צריכה לקום בשש פשןט לכי לישון
לישון
לישון
לישון.
לישון
עדיף לישון כמובן
עם את לא עיפה אז פשוט תעצמי את העיינים תבדקי עם אין משהו שיכול להפריע לך בסביבה כמו קולות (טלוויזיה) או אור חזק
חמש דק גג את ישנה
עם את לא עיפה אז פשוט תעצמי את העיינים תבדקי עם אין משהו שיכול להפריע לך בסביבה כמו קולות (טלוויזיה) או אור חזק
חמש דק גג את ישנה