12 תשובות
גם לי היה. עבר תוך יום
זה נכון, יש תופעות לוואי מהחיסון הראשון,
תנוחי קצת.. את תרגישי יותר טוב מחר
תנוחי קצת.. את תרגישי יותר טוב מחר
כלום, תופעות לוואי.
תנוחי, זה יעבור מחר
תרגישי טוב!
תנוחי, זה יעבור מחר
תרגישי טוב!
תדעי לך שאת חלק מתוך ניסוי וכן אלו חלק מההשלכות של החיסון הזה.
שואל השאלה:
אימלה מה הקשר ניסוי
אימלה מה הקשר ניסוי
^^ פיי איזה גאון אתה..
במיוחד בניסוח הסופי שלך.
אז בוא גאון ותספר לי בבקשה למה יש חיסיון רפואי על החיסון?
במיוחד בניסוח הסופי שלך.
אז בוא גאון ותספר לי בבקשה למה יש חיסיון רפואי על החיסון?
^כדי לשמור על פרטיות המתחסנים. עכשיו אל תהפוך את זה עלי אני לא קשור להחלטות של הfda או כל גורם סמכותי אחר עם אנשים באמת חכמים שאישרו את החיסון
כן גם היטר ומנגלה הרופא שלו היו חכמים מאוד.
החיסיון הוא על החיסון לא על מקבליי החיסון.
למשל אם אברר על חיסון השפעת ו/או טטנוס אקבל את כל המידע על כל ההשלכות ועל טיב המוצר.
בחיסון של הקורונה יש חיסיון תנסה להוציא מידע חיוני ולא תקבל מעבר למה שמשקרים בטלויזיה
החיסיון הוא על החיסון לא על מקבליי החיסון.
למשל אם אברר על חיסון השפעת ו/או טטנוס אקבל את כל המידע על כל ההשלכות ועל טיב המוצר.
בחיסון של הקורונה יש חיסיון תנסה להוציא מידע חיוני ולא תקבל מעבר למה שמשקרים בטלויזיה
אין לך באמת מושג מה אתה מוציא מהפה שלך. תעשה לי טובה ולפעם הבאה אל תקלל
על כל מלל שאתה לא שומר עליו את הפה אני מדווח עליו
לגיטימי. הוצאת ממני כאלה אמוציות. שימחקו גם אותך על הדרך כביכול מנומס אבל מזיק הרבה יותר
זה בסדר גמור זה חלק מהתופעות לוואי וגם אחרי חיסון שני יהיה לך ככה ואפילו אולי טיפה קשה ולא המטרה להפחיד אלה ליידע שזה עלול לקרות
באותו הנושא: