5 תשובות
שואל השאלה:
יש הבדל בין תודה בפרטי לתודה בקבוצה?
אם אני עונה או לא עונה
אנונימי
כן תכתוב אין בעד מה
אני לא עונה, בשביל מה?
אני עונה בדרך כלל בכיף או בבקשה אבל לא נראה לי שזה כזה קריטי