4 תשובות
אני בול כמוך
ואני ככ סובלל מהשנאה הזאת
זה נוראי
אני פשוט אוכלת בריא ומסודר יש לי תפריט
והעניין פה ההתמדה את צריכה לדעת שזה תהליך של חצי שנה לפחות ולקחת בחשבון שיהיו לך נפילות אבל לקום מהן!
ותתחילי בלאהוב את עצמך זה ככ יקל עלייך בתהליך
אל תאבדי תקווה, אף פעם.
אל תוותרי לעצמך ותאמרי שאת לא יכולה ושלא יראו תוצאות - אם תתמידי ותשקיעי, אין שום סיבה שלא תרדי, כמובן אם את רוצה.

תאהבי את עצמך כמו שאת.
אם יש לך דברים שאת רוצה לשנות בעצמך - תשני.
תאהבי את מי שאת ותשלימי עם עצמך - זאת את! כל אחד יפה בדרך שלו, ואם חלילה יש משהו שמפריע לך, הכל ניתן לשינוי.

לדוגמה, אם את צריכה (ורוצה) לרדת במשקל, תמיד אפשר להתחיל בקטן ולאמץ לעצמך אורח חיים בריא יותר ולהתמיד בעשיית ספורט.
תאהב את עצמך קודם כל , ותשתדל לאכול בריא