10 תשובות
אח שלי
שותף שלי
חיימשלי
שואל השאלה:
למה? תסבירו
אנונימי
מכיוון שסחבק נפל לפשע
אח שלי
אח שלי
אחושלוקי
אנונימי
יפה שלי.
סתם, לדעתי אחי יותר מגניב.