5 תשובות
לא אחי
ממש ממש לא
שם יש אוכל אכיל ומקצועי
אצלינו אם אין לך תולעים ואתה מצליח לבלוע את זה אז תשמח:)
2T
יש להם סניפים של מקדונלדס וסטארבקס ועוד מסעדות בכל הבסיסים שלהם גם אלה שהם פותחים במדינות אחרות (כשהם היו מוצבים באפגניסטן הם פתחו גם שם)
לא האוכל של הצבא במדינות כמו ארהב ועוד מקומות שבהם הצבא הוא התנדבותי הוא הרבה יותר טוב כי יש להם יותר תקציב
בישראל כל התקציב הולך על בטחון ונותנים לילדים בני 18 בלי נסיון להכין אוכל זה למה האוכל בצבא גרוע
שואל השאלה:
טוב האוכל שם באמת יותר טוב
באותו הנושא: