7 תשובות
ממש הרבה
קצת הרבה
אבל לכיתה ט אין לזה משמעות
אבל לכיתה ט אין לזה משמעות
כן
איך למדנו רק 27 יום לא?
כן זה די הרבה בהתחשב שבשבוע יש בערך 35 שעות ושבוע חיסור זה די הרבה כי אנחנו לא לומדים יותר מדי זמן
שואל השאלה:
כי איחרתי מלא וכתבו את זה כחיסור
כי איחרתי מלא וכתבו את זה כחיסור
אנונימית
שואל השאלה:
אני יב
אני יב
אנונימית
באותו הנושא: