7 תשובות
מה זה משנה איזה צבע גרביים אתה לובש
תלבש מה שעושה לך טוב אני לרוב לובשת שחור או לבן
שואל השאלה:
גם של הבנים?^ שלי זה גרביים לבנות נמוכות כאלה שכחתי איך קוראים לזה כבר חח
אנונימי
כן, אין בעיה.
אני פשוט אוהב גרבי נייק וגורדן שחור ולבן אז יש לי אבל תילבש מה שאתה אוהב
כל הגרביים שלי לבנות וגם של רוב האנשים שאני מכירה.
אני בכיתה יא וכל הגרביים שלי שחורות נמוכות
מה הבעיה מה