5 תשובות
מאמינה שכן :)
אני דווקא מציעה לך פיסכלוגית אישה כי את גם בת חושבת שיותר קל לדבר עם אישה אני אישית כבר שנים אצל פיסכלוגית וזה עוזר ולטובתך ואם רוצה לפרוק יכולה לשלוח לי פרטי❤
שואל השאלה:
כן? זה ייפתור לי את הבעיה עם מקומות סגורים, חרדות מאנשים וכו'?
אנונימית
זה לא משהו רע, זה לטובתך וזה יכול לעזור לך
זה לטובתך