44 תשובות
הדור הקודם
הדור הזה, כי מה לעשות התקדמנו ואנחנו לא חיים בעבר
כל דור משובח יותר מקודמו ואי אפשר להיות תקוע בעבר.
כל דור משובח יותר מקודמו ואי אפשר להיות תקוע בעבר.
שואל השאלה:
אבל תפרטו, למה?
אבל תפרטו, למה?
הדור הזה מפותח יותר, יש לו מודעות.
ילדים היום לומדים דברים שהקודמים לא למדו, העולם מתפתח למקום טוב יותר, מקום עם יחס שוויוני,
מקום שקצת יותר טוב לחיות בו..
ילדים היום לומדים דברים שהקודמים לא למדו, העולם מתפתח למקום טוב יותר, מקום עם יחס שוויוני,
מקום שקצת יותר טוב לחיות בו..
שואל השאלה:
אוקיי 2/3 מהתשובות פה ענו שהדור הזה, אז איך זה שבכל רחבי סטיפס יורדים ומקללים את הדור שלנו?
אוקיי 2/3 מהתשובות פה ענו שהדור הזה, אז איך זה שבכל רחבי סטיפס יורדים ומקללים את הדור שלנו?
הדור הזה כי פעם לא קיבלו כל כך להטב ואם הייתי שם כנראה הייתי לא חיי עכשיו ._.
דבר ראשון, סטיפס הוא לא אינדיקציה לכלום.
דבר שני, כי אנשים נוטים למצוא בעיות
דבר שני, כי אנשים נוטים למצוא בעיות
שואל השאלה:
נכון שהוא לא^
אלב יש פה אחוז לא קטן מהנוער בישראל וגם מבוגרים יש פה כמה.
נכון שהוא לא^
אלב יש פה אחוז לא קטן מהנוער בישראל וגם מבוגרים יש פה כמה.
שואל השאלה:
זה כולל אותם בפנים
זה כולל אותם בפנים
אני חושבת הדור הזה
ובסטיפס יורדים על הדור שלנו כי חושבים שכולם מושפעים
ובסטיפס יורדים על הדור שלנו כי חושבים שכולם מושפעים
יש דברים שהדור הזה ויש דברים שהדור הקודם
הדור הזה כי יש יותר מודעות לנושאים שפעם לא הייתה שום מודעות אליהם וכי הוא מפותח יותר
הדור הקודם כי עכשיו יש בריונות ברשת ולפי דעתי יותר אנשים שחולים בדיכאון וחרדה משום שרע להם ולמרות שהכול היה פחות מפותח אנשים היו יוצאים להיפגש יותר ופחות להיות סגורים בחדר אם המחשב (לא כולם עושים את זה אבל יש חלק גדול)
ברור שיש עוד היתרונות וחסרונות שאני לא חושב אליהם עכשיו. אישית אני חושב שהדור הקודם אבל לא הייתי חי בו אז אני אומר רק לפי מה ששמעתי מההורים ומאנשים מבוגרים שאני מכיר
הדור הזה כי יש יותר מודעות לנושאים שפעם לא הייתה שום מודעות אליהם וכי הוא מפותח יותר
הדור הקודם כי עכשיו יש בריונות ברשת ולפי דעתי יותר אנשים שחולים בדיכאון וחרדה משום שרע להם ולמרות שהכול היה פחות מפותח אנשים היו יוצאים להיפגש יותר ופחות להיות סגורים בחדר אם המחשב (לא כולם עושים את זה אבל יש חלק גדול)
ברור שיש עוד היתרונות וחסרונות שאני לא חושב אליהם עכשיו. אישית אני חושב שהדור הקודם אבל לא הייתי חי בו אז אני אומר רק לפי מה ששמעתי מההורים ומאנשים מבוגרים שאני מכיר
לדעתי הדור הזה,
אנחנו מקבלים שינויים ודברים חדשים בצורה יותר בריאה ויש לנו יותר מודעות.
אנחנו מבינים מה קורה בעולם ואת הבעיות ומנסים אפילו לפעמים לפתור,
וחוץ מזה אנחנו בכללי יותר מתקדמים- יש לנו מקורות מידע יותר גדולות ולרוב אנחנו מבינים יותר טוב אנשים אחרים ובעיות שונות שקורות באותו הרגע.
כמובן שלכל דור וזמן יש את החסרות והיתרונות שלו אבל זאת רק דעה אישית, אני פשוט חושבת שבעבר היה פחות חופש להיות נגיד מי שאתה רוצה, או היה להם פחות מידע כללי על מה שקורה בעולם, ושוב מזכירה שזה דעה אישית.
אנחנו מקבלים שינויים ודברים חדשים בצורה יותר בריאה ויש לנו יותר מודעות.
אנחנו מבינים מה קורה בעולם ואת הבעיות ומנסים אפילו לפעמים לפתור,
וחוץ מזה אנחנו בכללי יותר מתקדמים- יש לנו מקורות מידע יותר גדולות ולרוב אנחנו מבינים יותר טוב אנשים אחרים ובעיות שונות שקורות באותו הרגע.
כמובן שלכל דור וזמן יש את החסרות והיתרונות שלו אבל זאת רק דעה אישית, אני פשוט חושבת שבעבר היה פחות חופש להיות נגיד מי שאתה רוצה, או היה להם פחות מידע כללי על מה שקורה בעולם, ושוב מזכירה שזה דעה אישית.
אנונימית
הדור הקודם בזה שהם ידעו לחיות את החיים
הדור שלנו בזה שהוא שואל שאלות ולכל דבר מחפש תשובה ומנסה כמה שיותר להכיל ולקבל
בכל דור יש דברים פחות טובים ויותר טובים
הדור שלנו בזה שהוא שואל שאלות ולכל דבר מחפש תשובה ומנסה כמה שיותר להכיל ולקבל
בכל דור יש דברים פחות טובים ויותר טובים
שואל השאלה:
אבל לדור שלנו יש טלפונים, מה שקטע הרבה מהתקשורת, חושבים שזה טוב או רע?
אבל לדור שלנו יש טלפונים, מה שקטע הרבה מהתקשורת, חושבים שזה טוב או רע?
הזה, כי כולם יכולים לעשות הכל, גם להט"בים
מה המחקר?
מה המחקר?
הדור הקודם עם המחשב באייסיקיו
שלנו
לא הייתם בדור הקודם אז אתם לא יכולים באמת להחליט.. הדור הקודם גם לא היה משהו
ובעיניי שום דור לא היה
ובעיניי שום דור לא היה
אנונימית
כל הדורות חרא,העולם תמיד היה ותמיד יהיה חרא ולא יעזור כלום חח
אנונימית
שניהם טובים
הדור הזה ברור הוא הרבה יותר woke ומודע לבעיות של אחרים ולא מתמקד בעצמו
הדור הזה, כי זה הדור הכי מעודכן טכנולוגית נכון להיום
דור פרץ
בדור הזה יש יותר ידע ושכלול.
אנשים הרבה פחות תמימים ..נגיד בעבר מתי שמישהו היה צריך לקבל מידע הוא היה הולך לספריה מחפש את הספר המתאים עד שהיה מקבל תשובה, היום שיש לנו שאלה אנחנו פשוט מקלידים בגוגל וכבר יש לנו תשובה.עוד דוגמא בעבר לא היה מוביט שהיה יכול להדריך אנשים איפה התחנה הקרובה ואיזה קו צריך, אנשים היו צריכים לזכור ולחפש את התחנה. וזה רק שתי דוגמאות.
אנשים הרבה פחות תמימים ..נגיד בעבר מתי שמישהו היה צריך לקבל מידע הוא היה הולך לספריה מחפש את הספר המתאים עד שהיה מקבל תשובה, היום שיש לנו שאלה אנחנו פשוט מקלידים בגוגל וכבר יש לנו תשובה.עוד דוגמא בעבר לא היה מוביט שהיה יכול להדריך אנשים איפה התחנה הקרובה ואיזה קו צריך, אנשים היו צריכים לזכור ולחפש את התחנה. וזה רק שתי דוגמאות.
הדור הנוכחי פשוט חרא, ילדים בכיתה א-ג כבר מקללים קללות קשות, כל אחד חושב על עצמו והרבה שכחו להיות נחמדים
פונים לבחורה מתוך נימוס היא ישר חושבת שמתחילים איתה ואומרת שיש לה חבר
על פי מה שההורים שלי סיפרו לי על הדור שלהם הוא נשמע הרבה יותר כיף, לא היו מחשבים אז כולם היו משחקים בחוץ וחברים זה היה הדבר הכי חשוב והיו חברויות אמת ואשכרה הנאה
פונים לבחורה מתוך נימוס היא ישר חושבת שמתחילים איתה ואומרת שיש לה חבר
על פי מה שההורים שלי סיפרו לי על הדור שלהם הוא נשמע הרבה יותר כיף, לא היו מחשבים אז כולם היו משחקים בחוץ וחברים זה היה הדבר הכי חשוב והיו חברויות אמת ואשכרה הנאה
הדור הקודם
כי היו רק 2 מגדרים שהיו מתערטלים בבית ולא ברחוב
כי היו רק 2 מגדרים שהיו מתערטלים בבית ולא ברחוב
אנונימי
לדעתי הדור שלנו כי רוב מה שרע בדור שלנו (כולם בטלפונים, ילדים מעשנים ושותים, חוסר נימוסים וכולי) די באשמת הדור הקודם ושיטת החינוך שלו כלפי הדור החדש. הדור הקודם פשוט הרס את הדור שלנו ולפי דעתי יש סיכוי גדול שזה מה שיגרום לדור שלנו להרוס את הדור הבא. אבל יש בדור שלנו דברים טובים כמו פחות גזענות והומופוביה שבדור הקודם היה יותר. אבל בכל מקרה עם כמה שהדור שלנו חרא, הכל באשמת מי שיצר אותו ודאג לחינוך שלו.
האנושות לא משהו בכללותה. אין דור טוב יותר או דור טוב פחות.
לכל דור יש יתרון מסוים וחיסרון עצום אחר.
אז אין לי ממש תשובה לשאלתך
אם ממש חייב לבחור, אז אני מניחה שהדור הקודם עדיף בהרבה
הרשתות החברתיות האלה שורפות לאנשים את המוח
וכל מה שהולך בחברה שלנו היום זה מזעזע
מעדיפה תקופה אנושית יותר, רחוקה כמה שיותר מהמסכים האלה.
ואני לא חושבת שזה רלוונטי מי ייצר מה. אלא איך החברה מתמודדת ומתנהגת עם הכלים שניתנו לה.
במקרה הזה.. הדור שלנו הישר בתחתית. כל היום סביב השיפוטיות הזו, הפלטפורמות המזעזעות.. האנוכיות..
לא אוהבת את זה.
לפחות אז אני מאמינה שזה היה פחות מורגש אם כי זה לא בהכרח נכון ואני לא באמת יכולה לדעת.
אבל בדור הקודם יש את בראד פיט, לאונרדו דיקפריו, קורט קוביין.
אז הוא בהכרח טוב הרבה יותר.
מוזמנים למנס אותי.
לכל דור יש יתרון מסוים וחיסרון עצום אחר.
אז אין לי ממש תשובה לשאלתך
אם ממש חייב לבחור, אז אני מניחה שהדור הקודם עדיף בהרבה
הרשתות החברתיות האלה שורפות לאנשים את המוח
וכל מה שהולך בחברה שלנו היום זה מזעזע
מעדיפה תקופה אנושית יותר, רחוקה כמה שיותר מהמסכים האלה.
ואני לא חושבת שזה רלוונטי מי ייצר מה. אלא איך החברה מתמודדת ומתנהגת עם הכלים שניתנו לה.
במקרה הזה.. הדור שלנו הישר בתחתית. כל היום סביב השיפוטיות הזו, הפלטפורמות המזעזעות.. האנוכיות..
לא אוהבת את זה.
לפחות אז אני מאמינה שזה היה פחות מורגש אם כי זה לא בהכרח נכון ואני לא באמת יכולה לדעת.
אבל בדור הקודם יש את בראד פיט, לאונרדו דיקפריו, קורט קוביין.
אז הוא בהכרח טוב הרבה יותר.
מוזמנים למנס אותי.
לפי התנהגות הדור הקודם
הדור הזה לכל דור מתקדמים מה לעשות אי אפשר להיתקע לא הרסנו כלום פשוט יש אלה שמשתמשים בה בצורה אחרת
אוקיי קודם כל הדור של ההורים של רובנו אני מניחה הוא דור x ולא דור y (הדור הקודם)
ודבר שני, ההבדל בין כל דור הוא 20 שנה. דור y זה בערך שנות השמונים תשעים ושנות האלפיים, זה לא כזה מזמן. כן, היום הכל הרבה יותר טרנדי ושטחי, אבל יש גם דברים טובים: יש הרבה יותר מודעות, קבלה, שיוויון. אני לא אומרת שאנחנו דור מושלם, אבל בתכלס כל דור קודם מסתכל על הדור הבא בעין רעה
ודבר שני, ההבדל בין כל דור הוא 20 שנה. דור y זה בערך שנות השמונים תשעים ושנות האלפיים, זה לא כזה מזמן. כן, היום הכל הרבה יותר טרנדי ושטחי, אבל יש גם דברים טובים: יש הרבה יותר מודעות, קבלה, שיוויון. אני לא אומרת שאנחנו דור מושלם, אבל בתכלס כל דור קודם מסתכל על הדור הבא בעין רעה
כל מי שחושב שפעם ילדים לא עישנו ולא נכנסו להריון חי בסרט
כשהסיגריות התחילו דווקא להפך היו הרבה יותר ילדים שעישנו. לדעתי כן עלה קצת מהדור של ההורים שלנו אבל לא משמעותית
ואגב, הריון בנעורים דווקא יורד כי יש גישה יותר טובה לחינוך מיני ואמצעי מניעה
ולבני נוער תמיד היה אכפת מאיך הם נראים ותמיד היו להם בעיות דימוי גוף. מה שכן, האינסטגרם והרשתות החברתיות כן הגבירו את זה אבל אל תחשבו שזה פשוט לא היה קיים
ולשאלה, אני משוחד לדור שלנו אבל אני לא חושב שזה פייר. אבל הביקורות על זה שהדור שלנו טיפש, מושפע ואנוכי זה נכון, כי אומרים את זה על כל דור וזה תמיד נכון. גם על סבא וסבתא שלכם אמרו את זה. בני אדם הם מטבעם אנוכיים ומושפעים בקלות, ובמיוחד בני נוער. זה לא משהו חדש. זה ככה כבר בערך 100 שנה, מאז שהיית יכול כאדם ממוצע ולא בן מלוכה להתחיל לדאוג לאיך אתה נתפס בחברה ואיך אתה נראה ולא איך תשרוד את השבוע כי אין לך אוכל כי המלך לקח את כולו ולא נתן לך כלום ואין טיפול רפואי הולם
כשהסיגריות התחילו דווקא להפך היו הרבה יותר ילדים שעישנו. לדעתי כן עלה קצת מהדור של ההורים שלנו אבל לא משמעותית
ואגב, הריון בנעורים דווקא יורד כי יש גישה יותר טובה לחינוך מיני ואמצעי מניעה
ולבני נוער תמיד היה אכפת מאיך הם נראים ותמיד היו להם בעיות דימוי גוף. מה שכן, האינסטגרם והרשתות החברתיות כן הגבירו את זה אבל אל תחשבו שזה פשוט לא היה קיים
ולשאלה, אני משוחד לדור שלנו אבל אני לא חושב שזה פייר. אבל הביקורות על זה שהדור שלנו טיפש, מושפע ואנוכי זה נכון, כי אומרים את זה על כל דור וזה תמיד נכון. גם על סבא וסבתא שלכם אמרו את זה. בני אדם הם מטבעם אנוכיים ומושפעים בקלות, ובמיוחד בני נוער. זה לא משהו חדש. זה ככה כבר בערך 100 שנה, מאז שהיית יכול כאדם ממוצע ולא בן מלוכה להתחיל לדאוג לאיך אתה נתפס בחברה ואיך אתה נראה ולא איך תשרוד את השבוע כי אין לך אוכל כי המלך לקח את כולו ולא נתן לך כלום ואין טיפול רפואי הולם
הדור הקודם,
אבל תכלס האשמים בכל שפל המדרגה הזה אלו בעיקר האמריקקים ותרבות המערב בכלל דואו אז..
אבל תכלס האשמים בכל שפל המדרגה הזה אלו בעיקר האמריקקים ותרבות המערב בכלל דואו אז..
אנונימי
המסכים האלה נוראיים^
הדור הקודם הדור הזה מביך וילדים קטנים יודעים דברים שהם לא אמורים לדעת ומתנשאים מאוד בגלל זה וכן אני אומר את זה בתור אחד שהוא חלק מהדור הזה
אנונימי
לדעתי הדור הזה, למרות שיש התלבטות לא קלה, הקבלה של האחר המודעות לדברים חשובים לפי דעתי הרבה יותר גדולה מפעם וזה נותן לדור הזה יתרון ענק
אנונימית
אף אחד פה לא היה בדור הקודם אז צריך מישהו שהיה בשניהם
הדור הקודם.
הדור היום זה הדור האחרון והכי גועל נפש מאז ומעולם.
בנות 12 כבר חצי ערומות, מצעדי גאווה בכל פינה, כולם יפי נפש, שנאת אחים, טיקטוק אינסטגרם, כל מה שמעניין זה כסף ובנות ובנים וכמות הלייקים ומה אנשים חושבים עליהם.
אין כבוד לכלום כבר
הדור היום זה הדור האחרון והכי גועל נפש מאז ומעולם.
בנות 12 כבר חצי ערומות, מצעדי גאווה בכל פינה, כולם יפי נפש, שנאת אחים, טיקטוק אינסטגרם, כל מה שמעניין זה כסף ובנות ובנים וכמות הלייקים ומה אנשים חושבים עליהם.
אין כבוד לכלום כבר
הדור הזה יותר טוב, הדור הקודם יותר הומופוביה שובניסטיות גזענות שמנופוביה
היום יש יותר מודעות
היום יש יותר מודעות
למי אכפת מהמודעות
במפגש משפחתי אחד, צעיר אחד פנה להוריו, דודיו וסבותיו ושאל: כיצד יכולתם לחיות בעבר, ללא:
טכנולוגיה
אינטרנט
מחשבים
מזלטים
ביטקוין
טחפונים סלולריים
פייסבוק
טוויטר
ללא
ללא
הסבא ענה לו, ובכן ראה נכדי היקר,
בדיוק כמו הדור שלך שחי היום:
ללא תפילה
ללא כבוד
ללא רגש
ללא בושה
ללא כיבוד הזולת
ללא אופי
ללא כבוד עצמי
ללא צניעות
אנו שנולדו בין השנים 1930-1980, אנו מבורכים, חיינו הנם דוגמא חיה.
אחרי ביהס
עשינו שיעורים ויצאנו לרחוב לשחק!
שיחקנו עם חברים אמיתיים, לא חברי אינטרנט
ידענו ליצור משחקים משלנו ולשחק בהם.
הורינו לא היו עשירים, אך העניקו לנו אהבה ולא חפצים ארציים.
מעולם לא היו לנו טלפונים סלולריים, dvd, פלייסטיישן, xbox, משחקי ווידאו, מחשבים אישיים, אינטרנט אך היו לנו חברים אמיתיים.
בני המשפחה גרו קרוב כדי ליהנות מהזמן בקרבת המשפחה.
אמנם הופענו בתצלומים בשחור לבן, אך תוכל למצוא הרבה זכרונות צבעוניים בתמונות הללו.
אנו דור ייחודי ואחרון שהקשיב להוריו
וגם הראשונים שנאלצים להקשיב לילדינו אנו גירסה מוגבלת בזמן ובמקום. נצל את היותנו והערך אותנו, למד מאיתנו והעבר זאת לחבריך.
ובקיצור, דור שכבר אין לו קשר לתורה ומצוות ואיבד את דרכו.
טכנולוגיה
אינטרנט
מחשבים
מזלטים
ביטקוין
טחפונים סלולריים
פייסבוק
טוויטר
ללא
ללא
הסבא ענה לו, ובכן ראה נכדי היקר,
בדיוק כמו הדור שלך שחי היום:
ללא תפילה
ללא כבוד
ללא רגש
ללא בושה
ללא כיבוד הזולת
ללא אופי
ללא כבוד עצמי
ללא צניעות
אנו שנולדו בין השנים 1930-1980, אנו מבורכים, חיינו הנם דוגמא חיה.
אחרי ביהס
עשינו שיעורים ויצאנו לרחוב לשחק!
שיחקנו עם חברים אמיתיים, לא חברי אינטרנט
ידענו ליצור משחקים משלנו ולשחק בהם.
הורינו לא היו עשירים, אך העניקו לנו אהבה ולא חפצים ארציים.
מעולם לא היו לנו טלפונים סלולריים, dvd, פלייסטיישן, xbox, משחקי ווידאו, מחשבים אישיים, אינטרנט אך היו לנו חברים אמיתיים.
בני המשפחה גרו קרוב כדי ליהנות מהזמן בקרבת המשפחה.
אמנם הופענו בתצלומים בשחור לבן, אך תוכל למצוא הרבה זכרונות צבעוניים בתמונות הללו.
אנו דור ייחודי ואחרון שהקשיב להוריו
וגם הראשונים שנאלצים להקשיב לילדינו אנו גירסה מוגבלת בזמן ובמקום. נצל את היותנו והערך אותנו, למד מאיתנו והעבר זאת לחבריך.
ובקיצור, דור שכבר אין לו קשר לתורה ומצוות ואיבד את דרכו.
^^כמה נחמד אתה כותב, אגב במה אתה משתמש? אה, נכון, באינטרנט.
על מה אתה מדבר מי שנולד ב1980 גדל בתור נער בתקופה שכבר היו משחקי וידאו
ואינטרנט
ואינטרנט
הדור הזה כי יש בו יותר מודעות לבריאות נפשית וללהט"ב
באותו הנושא: