10 תשובות
שואל השאלה:
ללא תפר זה היפסטר לא? מה שיש בפיקס
ללא תפר מתגלגל לבפנים ורואים
לפחות ככה זה אצלי אז אני שמה חוטיני בימים של ספורט בדכ או חוטיני ללא תפר
KMP
חוטיני או ללא תפר
שואל השאלה:
אני בת 14 וחצי זה נורמלי עכשיו לשים חוטיני או שלא אני לא יודעת
^כן יש בעוד מקומות, לא רק בפיקס
לחוטיני אין גיל, מה שמרגיש לך, תקני 1 תנסי תראי איך זה
שואל השאלה:
אוקיי תודהה
זה בסדר זה כוחה סוג תחתון זה לא שמישהו רואה
KMP
שואל השאלה:
תודה רבה יואו
חוטיני אבל בטיץ לא כזה רואים תתחתון
חוטיני
KMP