10 תשובות
שואל השאלה:
ללא תפר זה היפסטר לא? מה שיש בפיקס
ללא תפר זה היפסטר לא? מה שיש בפיקס
ללא תפר מתגלגל לבפנים ורואים
לפחות ככה זה אצלי אז אני שמה חוטיני בימים של ספורט בדכ או חוטיני ללא תפר
לפחות ככה זה אצלי אז אני שמה חוטיני בימים של ספורט בדכ או חוטיני ללא תפר
חוטיני או ללא תפר
שואל השאלה:
אני בת 14 וחצי זה נורמלי עכשיו לשים חוטיני או שלא אני לא יודעת
אני בת 14 וחצי זה נורמלי עכשיו לשים חוטיני או שלא אני לא יודעת
^כן יש בעוד מקומות, לא רק בפיקס
לחוטיני אין גיל, מה שמרגיש לך, תקני 1 תנסי תראי איך זה
לחוטיני אין גיל, מה שמרגיש לך, תקני 1 תנסי תראי איך זה
שואל השאלה:
אוקיי תודהה
אוקיי תודהה
זה בסדר זה כוחה סוג תחתון זה לא שמישהו רואה
שואל השאלה:
תודה רבה יואו
תודה רבה יואו
חוטיני אבל בטיץ לא כזה רואים תתחתון
חוטיני
באותו הנושא: