26 תשובות
1. מורה פרטי לאנגלית
2. שירים
3. הרבה מוטיבציה וזמן
2. שירים
3. הרבה מוטיבציה וזמן
אנונימית
אין איזשהו סוד זה פשוט כל הזמן לחזור ולשנן אני לא שומעת שירים באנגלית כדי ללמוד אנגלית כנל לגבי סדרות, אני עושה את זה כי אני אוהבת את השיר/סדרה פשוט תמצאי סדרה יפה ותראי אותה אל תחשבי על זה בתור לימוד כנל לגבי שירים
אוהבת את המקצוע. למרות שלך תדע, כרגע אני בדוברות אנגלית, מתמודדת עם שיעורי בית של אנשים שדוברים אנגלית שוטף, כשאני לומדת מכיתה ד'. וקיבלתי 65 במבחן.
תתאמן, תתאמן, תתאמן.
תתאמן, תתאמן, תתאמן.
האמת שכימעט הכל בפוקס אבל גם לומדים
ונגיד אתה צריך ללמוד מילים אז תיבנה משפט וזה ממש יעזור לך
ונגיד אתה צריך ללמוד מילים אז תיבנה משפט וזה ממש יעזור לך
מגיל קטן קל לי באנגלית לא יודע
לא מבין את הקושי
מתמטיקה מצד שני...
לא מבין את הקושי
מתמטיקה מצד שני...
לא תצליחי ללמוד שפה אם לא באמת תרצי. את שואלת כי באלך לדעת אנגלית או רק לבצפר?
למדתי בעיקר משירים ומסרטונים ביוטיוב (סרטונים על נושאים שאני אוהב, כמו היסטוריה, מדע ו-ולוגים)
ביסודי הייתי גם בדוברי אנגלית (ה' יודע איך קיבלו אותי לשם), אז הייתי בסביבת אנשים שדיברו רק אנגלית, זה ממש עזר לי
אה וגם גדלתי עם השפה הספרדית, אז היא עזרה לי לדעת מילים דומות שיש בשתי השפות (לפעמים אני גם מנחש מילים באנגלית בהתבסס על מילים בספרדית וזה יוצא נכון לול)
אז תמסי ללמוד שפה דומה, אולי היא תהיה יותר קלה ותוכלי להגיע דרכה אל האנגלית
בהצלחה בכל מקרה :)
נ"ב: למדתי גם מסרטונים לילדים של הbbc! זה עזר מאוד
ביסודי הייתי גם בדוברי אנגלית (ה' יודע איך קיבלו אותי לשם), אז הייתי בסביבת אנשים שדיברו רק אנגלית, זה ממש עזר לי
אה וגם גדלתי עם השפה הספרדית, אז היא עזרה לי לדעת מילים דומות שיש בשתי השפות (לפעמים אני גם מנחש מילים באנגלית בהתבסס על מילים בספרדית וזה יוצא נכון לול)
אז תמסי ללמוד שפה דומה, אולי היא תהיה יותר קלה ותוכלי להגיע דרכה אל האנגלית
בהצלחה בכל מקרה :)
נ"ב: למדתי גם מסרטונים לילדים של הbbc! זה עזר מאוד
נטו עניין של להתעניין בתחום, בקטנותי שנאתי אנגלית שנאה הזויה, כי לא הבנתי מה מדברים ומה זה הסיבוך הזה, לקחתי מורה פרטית אלופה, ועם המון כוח רצון והשקעה נכנסתי להקבצה א' מיד בתחילת שנה ומשם רק המשכתי להשקיע עוד ועוד
itse becos im good in einglish
למדתי אנגלית בכך שרבתי עם ילדים דפוקים בyba, תנסי את זה זה עוזר מאוד
הייתי בחול חצי שנה אני חושבת שזה עד עכשיו משפיע למרות שהייתי רק בת 9 אני עדיין זוכרת ושימרתי את זה שמעתי שירים ראיתי סדרות וכו'
אנונימית
יש אנשים שמסוגלים ללמוד שפה מהר.
אנונימית
אני פשוט יודעת.
אנונימית
היה לי היום מבחן באנגלית , הלך לי חרא , הייתי בלחץ של החיים , חרשתי כל הלילה וכל ההפסקות , רעדתי באמצע המבחן , נשארתי אחרונה וחרגתי בשעה מהזמן , תתעודדו ממני חחח
יש לי פשוט כשרון טבעי, מאוד נדיר.
אני מחונן במקצוע הזה וההצלחה היא מולדת. אני לא צריך להתאמץ כלל בשביל לשלוט בשפה ולדברה בשטף.
אני מחונן במקצוע הזה וההצלחה היא מולדת. אני לא צריך להתאמץ כלל בשביל לשלוט בשפה ולדברה בשטף.
אני פשוט יודעת
זה בא לי בקלות.
אנונימית
תראי סרטים
אבל זה לא בא ביום תראי הרבה מאד בסוף את תתחילי להבין
אבל זה לא בא ביום תראי הרבה מאד בסוף את תתחילי להבין
אני פשוט יודעת..
אני לא יודעת איך אני פשוט יודעת.
קיימים אנשים כאלה
אני לא יודעת איך אני פשוט יודעת.
קיימים אנשים כאלה
אנונימית
איזה כיתה את? כל החטיבה היה לי חרא ציונים ובתיכון 90+
תקשיבי זה באמת קל אם תחרשי
הכי עזר לי זה לשמוע את השירים המדהימים האלה באנגלית ופשוט לתרגם את המילים הבודדות שאני לא מבינה . ככה את יוצרת אוצר מילים לאט לאט ותמיד תחשפי למאמרים באנגלית,
אני קוראת english poetry וזה מעשיר את הידע..
גם תצפי בסדרות וסרטים רק עם כתוביות לאנגלית, מילה שאת לא מבינה תתרגמי במורפיקס ולא בגוגל טרנסלייט, תוך כדי שתתרגמי יותר במורפיקס כך הוא יבנה לך אוצר מילים ויהיה לך משחקים של חידונים אם את רוצה
הכי עזר לי זה לשמוע את השירים המדהימים האלה באנגלית ופשוט לתרגם את המילים הבודדות שאני לא מבינה . ככה את יוצרת אוצר מילים לאט לאט ותמיד תחשפי למאמרים באנגלית,
אני קוראת english poetry וזה מעשיר את הידע..
גם תצפי בסדרות וסרטים רק עם כתוביות לאנגלית, מילה שאת לא מבינה תתרגמי במורפיקס ולא בגוגל טרנסלייט, תוך כדי שתתרגמי יותר במורפיקס כך הוא יבנה לך אוצר מילים ויהיה לך משחקים של חידונים אם את רוצה
תקראי קומיקסים באינטרנט עם חלון של גוגל תרגום פתוח בצד
מורה פרטי
המורים שהיו ויש לי בבית ספר מלמדים בקצב של חילזון וגם את זה הם לא יודעים איך ללמד אז לא היתה יותר מדי ברירה
המורים שהיו ויש לי בבית ספר מלמדים בקצב של חילזון וגם את זה הם לא יודעים איך ללמד אז לא היתה יותר מדי ברירה
אנונימית
תמצאי מישהו שיודע אנגלית טוב ותנסי לדבר איתו רק אנגלית. אל תפחדי לטעות ותני לו לתקן אותך. עם הזמן יכולת הדיבור שלך תשתפר, תרחיבי את אוצר המילים והאינטואיציה שלך בקשר לדקדוק תגדל.
המבחנים זה פחות מה שחשוב. מה שחשוב הוא לדעת לדבר אנגלית, כי זה באמת הולך לעזור לך בחיים.
המבחנים זה פחות מה שחשוב. מה שחשוב הוא לדעת לדבר אנגלית, כי זה באמת הולך לעזור לך בחיים.
כשיש ללמוד מילים למבחנים אני פשוט רושמת את המילים כמה פעמים בדף ואני זוכרת
מורה פרטי ובעקרון שאני רואה מלא סדרות וסרטים באנגלית
גם אפילו שאני במקביל ואני לא שמה לב לחלוטין מה קורה .
נגיד עכשיו שאני מסתכלת בטלפון בזמן שאני רק שומעת סרטונים באנגלית ביוטיוב.
גם אפילו שאני במקביל ואני לא שמה לב לחלוטין מה קורה .
נגיד עכשיו שאני מסתכלת בטלפון בזמן שאני רק שומעת סרטונים באנגלית ביוטיוב.