8 תשובות
לא בהכל אבל ברוב
אנונימי
שואל השאלה:
אבל יש שם דברים שאובייקטיבית הזויים ולא הגיוניים
אבל יש שם דברים שאובייקטיבית הזויים ולא הגיוניים
כן בהחלט
לא
אנונימית
דתיים או חרדים מבחירה כן, אני כן, אבל יכול להיות שיש אנשים שנראים ומתלבשים כמו דתיים או חרדים, אבל לא לגמרי מאמינים(נתפסים כל מיני אנשים שנראים כמו חרדים על כל מיני עבירות, אם הם באמת היו מאמינים, הם לא היו עושים דברים שאסור, רוב/כל הדברים שאסור בחוק, אסור גם בתורה
כן. זה דברי אלוקים חיים. מה שכן, יש דברים שלא כפשוטם, אלא יש בהם עומק או משלים. מה שכן, זה עדיין אמת. השאלה איך להבין את זה.
אני לא דתייה ולא חרדית אבל אני מאמינה
כן, גם אם התיאור שאת קוראת לא קרה כמו שמובן בשפה פשוטה.
יש הרבה פירושים ופרטים שמבארים יותר טוב את התורה שבכתב, וגם דברים שנכתבו במקוצר או בתיאור שונה קצת כדי להעביר את הרעיון כמו שצריך (לדוגמה, פרעה לא באמת דיבר עברית).
יש הרבה פירושים ופרטים שמבארים יותר טוב את התורה שבכתב, וגם דברים שנכתבו במקוצר או בתיאור שונה קצת כדי להעביר את הרעיון כמו שצריך (לדוגמה, פרעה לא באמת דיבר עברית).
באותו הנושא: