התחברות
הרשמה
היי שאלה קטנה למלשבים וחיילים
שלחתי את האיבחון שלי לצו ראשון ועדיין לא אמרו לי אם אני זכאית לתוספות כמו תוספת זמן להתקשר ? מלא זמן הם כבר לא עונים
28 באוקטובר 2021, 15:17
חיילים
תשובה אחת
תתקשרי ומהר כי הם מפסיקים לענות בחמש ולפעמים יש תורים ארוכים ממש
הטלפון זה 1111
אנונימית
באותו הנושא:
למה מיטב לא באמת עוזרים למלשבים
רעיונות למלשבים איך להעביר את הזמן יש הגיוס (כמעט שנה)
למלשבים שפה, איזה תפקיד מעניין אתכם בצבא?
שאלה למלשבים
ההטבות של "יותר" האפליקציה לחיילים זה הטבות רק לחיילים או גם למלשבים?
מה הקטע שאסור למלשבים ולחיילים צעירים להגיד עד מתי וכמה עוד? אני בעצמי חיילת ואני לא מבינה מה ההסבר לזה.
בבקשה עזרה - מופנה למלשבים ובעיקר לחיילים אני מתגייסת עוד שבוע -
מה זה מלשב ומי מוגדר מלשב
שאלה רק למלשבים 18+
אתר מתגייסים הוא גם לחיילים? או שזה רק למלשבים? כי אני לא מצליחה להכנס
למה צהל מתייחסים חרא למלשבים ?