15 תשובות
אפילו לא צריך ללכת לדואר את יכולה להדפיס את זה דרך הבית
ולא צריך הוכחה זה לפי תז
שואל השאלה:
מה זה להדפיס אני צריכה לשלם קודם
אנונימית
כן את יכולה לשלם באשראי בבית ולקבל את ההיתר נהיגה ולהדפיס אותו
זה הקישור, תלחצי על היתר/רישיון נהג חדש
עבד לך הצלחת להוציא את ההיתר?
שואל השאלה:
אתה יכול לשלוח תקישור שאני יעתיק לגוגל כי זה לא עובד לי פה משום מה

לא משנה עובד תודה
אנונימית
dvirbruh

זה נראה שאתה מבין אז אני שואל אותך שנייה, אם עברתי טסט היום ממתי אני יכול להוציא את ההיתר? אחרי 12 בלילה אני יכול?
אנונימי
שואל השאלה:
^ הייתי עכשיו אצל פקידה בדואר והיא אמרה שכן ממחר, גם אני עברתי היום
אנונימית
לא, היום ב 12 זה לא יעבוד לך רק ממחר בבוקר תוכל להוציא
סבבוש תודה
ושואלת השאל מזל טוב לשנינו :)
אנונימי
שואל השאלה:
תודה מזל טובב איזה טסט זה היה? לי ראשון
אנונימית
אגב יהיה רשום לכם שהרשיון תקף עד לעוד כמה ימים שתשלמו מחר, אבל אל תדאגו ברגע שמשלמים הרישיון מתארך
לי שני
ודביר תודה שוב
אנונימי
בכיף אחי, אם תצטרכו עוד עזרה בנוגע להנפקה של הרשיון אתם מוזמנים לשאול אותי
באותו הנושא: