4 תשובות
גם אותי מגייסים לתצפיתנות, לפי מה שהבנתי עזה זאת הגזרה הכי קשה וזאת הגזרה שכנראה אבקש (גם בגלל שזו גזרה מעניינת וגם בגלל שזה הכי קרוב לי לבית), בנוגע לתש אני פחות מבינה
אנונימית
היי אני תצפיתנית בעזה רק אומרת
יש פה הרבה פעילות ולפחות פעם משהו קורה
לא בכל הפסקלים זה כן
אם תרצי להתייעץ איתי אשמח
אז ככה, לגבי אקשן. יש פעילות יום יומית ויש מקרים מגניבים שקוראים פעם ב בכמה שנים. בגזרות כמו עזה, אם קורה משהו אז זה חתיכת אירוע, אבל זה לא קורה בתדירות גבוהה. לעומת זאת במצרים יש הברחות סמים כמעט על בסיס יומיומי, וגם אז תלוי באיזה חמל, אם תהיי באזור מצרים קרוב לעזה שם יש הכי הרבה הברחות, יותר דרומה ליד אילת שומם בלי פעילות. במצרים חוץ מהברחות היו לנו גם מקרים יותר מגניבים שלא יכולה לפרט, אבל היו כמה מקרי מוות פלוס הוראה ישירה ממהמשלה לגבי טיפול מקרה בגזרה. בכל מקרה, אל תצפי לשום דבר, זה לא יתאום את הפנטזיות שלך
אין באמת זכות בחירה, הם סתם אומרים בסוף קורס לבחור 3 גזרות, אבל נראה לך מעניין את צהל? סתם ישבצו אותך איפשהו