התחברות הרשמה

היי אני אוטוטו מתגייסת ולא בא לי לעשוץ מסיבת גיוס זה נורא?

28 באוקטובר 2021, 23:50
גיוסחייליםמתגייסיםתאריך    
2 תשובות
לא
מ
משעמם לי אז באתי לסטיפס
אני לא עשיתי כלום וזה ממש ממש סבבה
l
loglady99
באותו הנושא:
בת 18 (מתגייסת אוטוטו ועוד מעט כבר בת 19) ובן 21 זה בסדר?
אחותי מתגייסת אוטוטו, איזו מתנת גיוס אפשר לקנות לה?
אוטוטו מתגייסת ביולי, נשרפים בטירונות? להביא קרם הגנה?
חיילים/חיילות , אני מתגייסת ממש אוטוטו..בטירונות מתחת למדים איזה חולצה עדיף לשים?חולצה ארוכה דקה או גופיית פלנל שזהמחמם?
חייבת עזרה בדחוףף אני מתגייסת אוטוטו
אז ככה אני בחורה דתייה ואוטוטו מתגייסת לצבא..
לא מתגייסת מסיבות רפואיות.. מה כדאי לעשות?
אני לא מתגייסת (לצבא) מסיבה רפואית ואני ממש עצובה, רציתי להתגייס כ''כ...
מה זה אוטוטו?
הייתם יוצאים עם מישהי שלא מתגייסת? - מסיבות כמובן-
אם אני לא מתגייסת מסיבות מסויימות אני יכולה לפחות לתרום כסף לצבא?