4 תשובות
בדיוק כמוך אז אל תעשי את עצמך!
כשאת לבד תעשי מה שאת אוהבת ספורט/לרקוד/לשיר/לשמוע שירים ואז תראי שאת הופכת להן אדם מאושר יותר גם מבפנים וגם מבחוץ (אומרת מניסיון)
לי מאוד מאוד מאוד עזר בתקופה הזאת הסדרה כמעט מלאכים ולעוד הרבה אנשים אחרים גם
תהיי כנה עם רגשות שלך, יהיו כאלה שכן יבינו אותך.
להוריד את המסיכה של ה"חזקה וכלום לא כואב לי"תפרקי זה בסדר,
לכולם מותר לבכות
יקרה,

נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?

בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.