5 תשובות
לדעתי אייפון 13
כי ה-14 יצא רק עוד כשנה (אפל משיקים אייפון כל שנה לא רואה סיבה לחכות ל-14)
כי ה-14 יצא רק עוד כשנה (אפל משיקים אייפון כל שנה לא רואה סיבה לחכות ל-14)
תחכה ל 14 אם יהיה שינוי לדעתי לא כולכך לצערי :(
אבל ה 13 לא ראיתי שינוי כולכך שווה לקנות אותו
אבל ה 13 לא ראיתי שינוי כולכך שווה לקנות אותו
אני אישית חובבת אייפונים, כעיקרון אין ממש צורך לחכות ל14 כי הרגע יצא ה 13 אז זה המון זמן. אבל אם לא דחוף אז מאמינה שה 14 יהיה טוב יותר .
תנסה לחכות לגלאקסי החדש , ואז תראה סקירות עליו, ובמקביל על האייפון ותחליט מה אתה אוהב יותר
שיהיה בהצלחה !! :)
תנסה לחכות לגלאקסי החדש , ואז תראה סקירות עליו, ובמקביל על האייפון ותחליט מה אתה אוהב יותר
שיהיה בהצלחה !! :)
לדעתי אייפונים חדשים כל הזמן יצאו ואין מה לחכות להבא, תלוי אם מעדיפים גלאקסי או אייפון
לחכות לגלאקסי s22 ultra
באותו הנושא: