התחברות
הרשמה
רשמתי לידיד ואי איזה חופרת אני והוא רשם" לא את לא"מה לרשום לו?
29 באוקטובר 2021, 14:41
WhatsApp
4 תשובות
יאי
מ
מואנה_השווה
תעשי אימוגי בוכה כזה
A
Anoinimit
"חבל רציתי להיות חופרת"
L
Loud Silence
תחפרי לו אחרי זה בכוונה
פ
פישתן
באותו הנושא:
רשמתי לידיד שבת שלום והוא סינן.. לרשום משהו?
סורי שאני חופרת אבל איזה מהם הוא צירוף סמיכות?
רשמתי לידיד שלי בצחוק שאני ארביץ לו והוא רשם לי "סורי לא בקטע של ליטופים"
אני חופרת לידיד שלי שעות על גבי שעות והוא אשכרה מקשיב לכל הקשקושים בלי להתעייף ובלי להתלונן חח. זה מעיד על משהו?
ידיד שלי מציק לי ממש והוא חופר לי לראות נארוטו ולשחק במשחקים מה לעשות?
רשמתי לידיד שלי "איזה עייפות" עם סמיילי בוכה והוא רשם "איזה חמוד החניך שלי חח"(מהעבודה שלו). למה הוא לא התייחס?
רשמתי לידיד שלי טמבל והוא רשם טמבל שאת אוהבת, מה לענות לו?
רשמתי לידיד שלי מזל טוב לפני איזו שעה שעתיים והוא עדיין לא עונה...ואנחנו בריב כבר איזה שבוע+ יכול להיות בגלל זה?
רשמתי לידיד "עלית עליי" והוא אמר שאני לא מקפידה על אותיות איתן
מרגישה שאני חופרת לידיד שלי, לא לשלוח לו הודעה שבוע ולראות איך הוא מגיב?
רשמתי לו להפסיק לשחק שאנחנו מדברים, הוא פשוט מסנן רשמתי מה הקטע שלך והוא לא מתייחס