4 תשובות
שואל השאלה:
הכרנו באפליקציה. אם נהרס לו הטלפון הוא לא היה מתחבר לוואטספ תמיד
הכרנו באפליקציה. אם נהרס לו הטלפון הוא לא היה מתחבר לוואטספ תמיד
אנונימית
תשאלי אותו לדעתי היה לו חברה והיא בטח ראתה את זה או שהוא שיחק בך
אולי מהרס לו הפלאפון או משהו
או הוא לא יענה תשחררי וזהו
או הוא לא יענה תשחררי וזהו
ואי אני כלכך מבין אותך גם אצלי קרה כמה פעמים ככה וזה מעצבן בטירוף אם לא רוצים לדבר פשוט להגיד אבל לא להעילם!..רוצה לדבר איתי על זה בפרטי?
באותו הנושא: