7 תשובות
שואל השאלה:
הבעיה זה שאני בפנימייה ובגלל שביולוגית אני בגוף של זכר אני ישנה אם בנים אז...
הבעיה זה שאני בפנימייה ובגלל שביולוגית אני בגוף של זכר אני ישנה אם בנים אז...
פשוט שמים אותו על הכרית ואם זה לא נוח לך תבקשי מאחד המדריכים/ות שתעשה לך צמה
בהצלחהה
בהצלחהה
רשת לשיער ותתרגלי אני הארכתי והתרגלתי
קוקו לא צמוד מיידי בשביל שיהיה לך נוח :)
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך ניסיתי פעמיים
אני לא יודעת איך ניסיתי פעמיים
מתמודדים ומתרגלים
אנונימי
תאספי אותו
באותו הנושא: