4 תשובות
חצי שנה
אבל אצלי היה המון מה לעשות
אם אצלך זה בקטנה זה יכול לקחת חודש
אבל אצלי היה המון מה לעשות
אם אצלך זה בקטנה זה יכול לקחת חודש
לי לקח בערך חצי שנה, אבל זה בגלל שלפני הגשר עוד עשיתי מין משהו עם גומיות ומכשיר מסויים להרחבת הלסת. ללא זה, כנראה היה לוקח חודש-חודשיים.
שנתיים בערך.
היה לי המון המון מה לעשות
היה לי במשך שנה וחצי עכביש בשביל להרחיב את הלסת, אחר כך עקרו לי שן.
רק לפני שנה (וחמישה ימים) שמו לי גשר למעלה.
אני צריכה כבר חודשיים לשים גשר למטה אבל דחיתי את התור ואין לי כוח להתמודד עם זה עכשיו חהחה
היה לי המון המון מה לעשות
היה לי במשך שנה וחצי עכביש בשביל להרחיב את הלסת, אחר כך עקרו לי שן.
רק לפני שנה (וחמישה ימים) שמו לי גשר למעלה.
אני צריכה כבר חודשיים לשים גשר למטה אבל דחיתי את התור ואין לי כוח להתמודד עם זה עכשיו חהחה
לא הרבה בכלל
כמה חודשים
כמה חודשים
באותו הנושא: